سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترس که خدایت در معصیت خود بیند و در طاعت خویش نیابد و از زیانکاران باشى . پس اگر نیرومند شدى نیرویت را در طاعت خدا بگمار و اگر ناتوان گشتى ، ناتوانى‏ات را در نافرمانى او به کار دار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :14
کل بازدید :49410
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/16
2:8 ع

با سخنان طلایی و منطقی ی رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان محترم دوره ی نهم مجلس شورای اسلامی دیگر هیچ بهانه ای برای اتهام زنی و قلدر مأابی ی حماسه گونه و بهانه گیری های مغرضانه نسبت به خادمان مخلص دولت خدمتگزار باقی نمی ماند ، تا هم خدشه به آبرو و خدمات صادقانه و خدا پسندانه آنان وارد آورد و هم ایرادهای منطقی ی بعضی نمایندگان منصف و واقع بین و نکته سنج را تحت الشعاع خود قرار دهد که باعث شود بین خادم وخاین فرقی گذاشته نشود ، که موافقان چشم بسته ی دولت تمام حرفهای تمام نمایندگان مجلس را مغرضانه و بی حساب و کتاب و در طرف مقابل مخالفان مغرض دیرینه و پرکینه ی دولت تمام حرفهای نملیندگان  سوء استفاده گر مجلس را درست و منطقی قلمداد کرده و با همین بهانه تمام خدمات نظام جمهوری ی اسلامی را انکار کنند و آن را چماقی بر سر تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی ی ایران از آغاز تا حال نمایند .

چرا باید یک نماینده ی مجلس بدون هیچ اطلاع و تحقیقی بتواند به هریک از اعضای دولت اتهام وارد کند و هیچ ترسی از خدا و قانون و وجدان خودش و عکس العمل مردم نداشته باشد ؟

این مشکل را باید خود نمایندگان دلسوز ، مردمی ، چاره ساز و خیر اندیش مجلس حل کنند و قانونی وضع نمایند که اگر یک نماینده به خاطر اغراض شخصی و یا احیاناً وابستگی به گروه های مخالف و یا با تطمیع و دیدن چراغ سبز از سوی اربابان  خارجی اش و یا برای امتیازگیری  از بعضی مسؤلان پرضعف و کم دل و جرءت خواست با طرح مسایل حاشیه ای و بی ربط و یا    غیرواقعی باعث بچالش کشیدن دولت و گرفتن وقت مجلس جهت جلو گیری از رسیدگی به مسایل مهمتر و بر طرف کردن ضعفها و ایرادهای واقعی قانون و یا بررسی مسایل مهم دولتی شود ، پس از بررسی کارنامه اش از وی سلب صلاحیت نموده ، جهت محاکمه به قوه قضاییه معرفی شود . تا عبرتی باشد برای دیگران و برای همیشه مجلس از شرّ این گونه افراد راحت شود .  

با امید آن روز  احمدابی  


  
  

بنام خداوند قادر متعال                              

چه عجب بعد از مدتی طولانی سستی و شاید ندانم کاری بلاخره وزارت امور خارجه جمهوری انقلابی اسلامی ایران فعالیت دیپلماسی خود را   با فرستادن نماینده به روسیه در مورد سوریه شروع نمود . که اگرچه دیر شده است ولی باز غنیمت است به شرط اینکه صادقانه و متعهدانه و کارشناسانه و در عین حال سیاستمدارانه و در بعضی جاها محتاطانه و با بعضی جسورانه و نیز با در نظر گرفتن تمام جوانب منطقه ای و فرامنطقه ای آن را به صورت پی گیر تعقیب نماید و دلخوش به این نباشد که دشمن سوریه که به ما کاری ندارد .در صورتی که اگر عمق اندیشه و بصیرت سیاسی و قدرت تشخیص دوست واقعی را از دشمن داشته باشیم .باید علت دشمنی دشمنان سوریه را تشخیص دهیم و وقتی کشف کردیم که دشمنی با سوریه به خاطر دشمنی او با اسراییل است   در صورتی که خودمان را دشمن اسراییل بدانیم برایمان مشخص می شود .که دشمن صهیونیستی خیلی زرنگ است و می خواهد دشمنان خودرا یکی یکی از پا درآورد و صلاح دیده است که کار را از سوریه شروع کند . سپس به حساب جزب اله برسد و بعد هم کار را با ایران یکسره کند . وبعد از ایران هم حتی به انقلاب های نیم بندی که در منطقه از جمله در تونس و مصر و لیبی و بحرین به وجود آمده و فعلاً سرشان را به امور ظاهری ی مذهبی گرم کرده تا از اسراییل فراموش کنند ، بچسبد و با طیب خاطر حتی نام اسلام را از جهان بزداید و نقشه نابودی اسلام در اندلس را در تمام کشورهای اسلامی پیاده کند .پس چه بهتر است به خاطر وظیفه مذهبی و آینده کشورمان ماهم سیاستمدارانه با انجام دیپلماسی فعال با کشورهای غیر متعهد و بعضی از کشورهای اسلامی و کمک هم عهدان خودمان ابتدا خطرناکترین دشمن را تشخیص داده بدون  رو درواسی از میدان ادعا مفتضحانه بدر برده شرش را کم کنیم .               

که در موقعیت فعلی با کمی بصیرت باید خطرناکترین دشمن را ابتدا ترکیه سپس عربستان و بعد هم قطر بدانیم که به صورت ظاهر و باطن برای اسراییل جان نثاری می کنند .برای مبارزه با این دشمنان خاین و جنایتکار باید ابتدا سفرایشان را احضار نموده اعتراض خود را اعلام نموده و پس از مهلت دو روزه جهت جواب منطقی آنها را به عنوان عناصر نامطلوب و جاسوس دشمن با رسوایی از ایران اخراجشان نموده و با تبلیغات سراسری و بین المللی ملتشان را نیز از خیانتهای رهبرانشان آگاه نماییم . که این کار باعث دلگرمی و تقویت انقلاب ملتهایشان و ضعف و زبونی دولتهایشان خواهد شد.              


  
  

   اثر شکل بد                                             

با توجه به اثراتی که از وقایع و جریانات زندگی در ذهن خودمان به جا می ماند می توانیم بفهمیم که اثر هر شکل و حرکتی بسیار ماندگارتر و اثرگذارتر از خطابه و وعظ و پند می باشد و به همین سبب همانطور که دشمنان فرهنگ اسلامی از فیلمها و عکسهای انحرافی در جهت تخریب اذهان استفاده می کنند ما هم باید از آن در جهت بارورکردن اذهان افراد به فرهنگ اخلاقی اسلامی خودمان استفاده کنیم . لذا مایه ی تعجب است که بعضی وقتها در فیلمهای سریالی و سینمایی و ورزشی و حتی مصاحبه های صدا و سیما و دیگر رسانه ها به این نکته یا عمداً و یا جهلاً توجهی نمی شود و با نشان دادن یک عکس و یا فیلم نامناسب تمام رشته هایی را که به وسیله صاحبنظران و گوینگان مطالب اخلاقی با زحمت و کوشش صادقانه ی پی گیر بافته شده است به پنبه تبدیل می کنند .و ناخوداگاه یا خودآگاه مخربترین سم هارا در ذهنها تزریق می نمایند. که  تا این وضع در پیش باشد مگر در خواب و خیال بتوانیم در رشد فرهنگی جامعه ایرانی و خام طمعانه در جامعه ی جهانی قدم ارزنده ای برداریم .و اگر واقعاً می خواهیم کاری مثبت انجام دهیم باید اولین مبارزه را صادقانه ، آگاهانه ، قاطعانه و روانشناسانه و پی گیر بدون کمترین سهل انگاری حتی نسبت به نزدیکترین آشنایانمان با کمک محققان متعهد اسلامی و روانشناسان و جامعه شناسان پایبند به اصول اخلاقی اسلامی با ابزارها و افراد ناباب خودمان  شروع نماییم تا پس از خلوص خودمان بتوانیم به دیگر سازی بپردازیم .     

البته در پیاده کردن این روش نیز باید تمام جوانب کار سنجیده شود .             

 

با توجه به مطالب فوق سه بیتی که به همین مناسبت سروده ام برای اصحاب درک قابل تأمل می باشد .                                                                

 

اثر شکل بد

یک شکل بد در سیما ، تأثیرش افزون باشد

              از هرچه تبلیغاتی ، در هر چه کانون باشد

ذهنی که سیما سازد ، با یک نمایش سرکش

            دیگر حریفش نه دین ، نه عقل و قانون باشد

یارب تو خود سیما را ، از هر نظر نیکو کن

            تا نیکی و نیکویی ، با خلق مقرون باشد

احمدابی


  
  

خوبست اردوغان به خاطر آورد وقتی در خارج از ترکیه در اعتراض به کار رژیم صهیونیستی حرفهایی در شأن این رژیم غاصب زد چقدر بین مردم ترکیه محبوبیت پیدا کرد که در استقبالش در هنگام  برگشت به ترکیه با انکه نیمه شب و هنگام سحر بود فرودگاه پر از جمعیت شده بود و با حرفهایی که قبل از آن و بعد از آن در مورد اسراییل زده بود داشت کم کم به یک قهرمان ضد اسراییلی تبدیل می شد . که بعدآ مشخص شد آن حرفهارا در حالت غیرطبیعی زده است و حاصل رؤیاهایی سوداگرانه او را چنان غرق تاب و تب کرده  بوده است که این هذیانهای خارج از کنترلش طبیعی می نموده است ( البته اگر این صحنه سازیها و دعواهای زرگری به توصیه سازمان سیای آمریکا و یا موساد اسراییل نبوده باشد که چه بسا آنها این نقشه هارا به بخاطر بالابردن محبوبیت افراد زیادی تا کنون بکار گرفته اند ) و اکنون که به حالت طبیعی برگشته است و فهمیده است چه جسارتهایی به دوست صمیمی اش یعنی رییس رژیم صهیونیستی کرده است در جبران آن حاضر است به هر جنایتی دست بزند تا قلب اربابش آمریکا و سگ پاسدارش اسراییل شاد شود و آن خاطره های دلگیر کننده را از یاد ببرند وبه همین جهت بهترین کاری که به نظرش رسیده است این است که با دشمن رودر روی او یعنی سوریه در بیفتد و همپای عربستان این کشور وهابی ی ضد اسلامی که با در اختیار داشتن خانه کعبه نام کشور اسلامی را یدک می کشد و بیشترین سهم را در بین کشورهای اسلامی در جهت پاسداری از اسراییل دارد با تمام توان همکاری کند و درصدد تویطیه چینی برآید که از یک طرف مخالفان دولت سوریه را مسلح و تحریک به بلوا و آشوب کند و از طرف دیگر با بزرگتر وانمود کردن آن آشوبها از آنچه که هست افکار بین المللی را برضد دولت انقلابی ی بشار اسد تحریک کند تا تشنه گان خون پاسداران حریم اسلام و آزادی ی فلسطین مثل گرگهای هار از همه طرف به آن حمله ور شوند .وپس از آن هم در صدد خرابکاری و حمله به کشورهای دیگر برآیند . و با نقشه های شومشان کم کم انقلابات اسلامی منطقه را از مسیرش منحرف و به فساد بکشند و سپس باز خود بابزگتر کردن انحرافات و به رخ کشیدن آن تیر خلاصی را به پیکر اسلام بزنند. که البته امیدوارم در نرسیدن به چنین آرزوی خامی خشم روزافزون خداوند نابودشان سازد .

درعین حال نقشه ی اردوغان با همدستانش چنین است و باز برای اینکه بتواند مردم هشیار و انقلابی ی خود را کنترل کند و قدمهای آنهارا نسبت به عکس العمل انقلاب علیه خود سست گرداند .ظاهراً به بهانه داد و ستد اقتصادی رابطه ی دوستی با ایران که از همسنگران سوریه در مبارزه بر ضد اسراییل می باشد ، برقرار کند .

لذا خوبست دولت ایران با صرف نظر کردن از منافع اقتصادی ی زود گذر اگر صلاح نمی داند دست به افشاگری و رو کردن پرونده رژیم منافق فعلی ی ترکیه بزند و یا حد اقل اعتراض علنی خود را نسبت به خیانتهای وی خطاب به ملت ترکیه ابراز نماید تا کارهای ضد اسلامی و ضد سوریه ای اردوغان توجیه شرعی و انقلابی پیدا نکند. و ملت ترکیه در تصمیم انقلاب ی خود مصممتر عمل کنند . و نیز خوبست که دولت ایران رهبران اسلامی ی مخالف دولت فعلی ی ترکیه را به عنوان رهبران ملت ترکیه معرفی نموده از آنان حمایت همه جانبه نماید نه از اردوغان که رسوایی رفتار منافقانه اش در عالم طنین انداز شده است .

والسلام . احمدابی 

 


  
  

 

مسلمانان به صرف ادعاتان

       نگیرد دستهاتان را خداتان

صداقت باید و ایمان و کوشش

       و وحدت بهر تکمیل قواتان

که دنیا را سرای فتح سازید

       که دشمن خاک گردد زیر پاتان

احمدابی

 

 


  
  
<      1   2   3