سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر یک از شما آینه برادرش است . اگر رنجی را در او ببیند، دورش می سازد. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :9
کل بازدید :49249
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/6
11:19 ص

چه پستند جانوران دو پای انسان نمایی که مغزهای منجمدشان را چون حیوانات بی درک و شعور و از انسانیت و وجدان به دور با کمال غرور در کلّه ای تهی از کارایی مفید بر فراز لاشه ای رشد یافته با هرچه حرام و معده ای پر شده از آخورهای  حاوی ی هرچه که از هرجا رسد و قابل خوردن و هضم شدن باشد بدون کمترین پرهیزی از هر نظر حمل می کنند و با هیکل بی خاصیت و پر ضررشان هیچ ثمری جز سربار بودن برای جامعه را ندارند.                              آری آنها که تنها زنده بودن و خوردن و خوابیدن و سرگرم شدن با هرآلودگی  و فساد را تمام فکر و ذکر و همّ و غم خود قرار داده اند و دیگر هیچ چیز را چون نمی فهمند قبول ندارند و کمترین درکی را از معنویات و  عقل و منطق و انصاف و محبت و مروت نمی توانند داشته باشند باید گفت حق دارند نتوانند فکرشان را در مسایلی غیر از شهوات به کار اندازند و برای افرادی که بالاتر از درکشان مطلبی را عنوان می کنند ارزشی قایل شوند . آنها که فقط به خاطر لذّت زیر دندان حاضرند هر جانوری حتی خوک کثیف و آلوده تر از تمام حیوانات را بدرند و بخورند  و مانند خوک از هر آلودگی ی جسم و روح پرهیزی ندشته باشند و فخ فخ کنان دور خود بچرخند و از تماشای همراهی ی ناموسشان با دیگران کمترین اخمی به صورت راه ندهند و همیشه با زباله هایشان زندگی کنند مگر می توانند گردن کلفت خوکی ی خود را کمی به اطراف و اکناف به چرخانند و واقعیتی را غیر از لاشه ی خپل و پاهای همیشه در گل خود بنگرند  و صدایی غیر از فخ فخ همنوعان خود را بشنوند. جز اینکه مثل خوکهایشان همیشه سرشسان را پایین انداخته همه چیز را پوزمالی و لجن مالی و تا حد نفس تنگی به دهان و سپس به معده ی آلوده ی خود بکشند .

 آنها اگر به کلیسا هم قدم می گذارند نه برای خدا و نه برای حضرت عیسی است . چون آنها از خدا و عیسی غیر از نام و اینکه می شود در زیر سایه آنها همه چیز را به آتش کشید چیز دیگری نمی فهمند .آنها اگر به کلیسا هم وابستگی نشان دهند و سنگش را به سینه ی از حسرت تنگشان بزنند برای اینست که بتوانند ننگشان را با رنگ کلیسا پوشش دهند و در سنگری روحانی بهتر اعمال شیطانی را پیاده کنند . اگرچه در گفتارشان گاهی اسمی هم از مسیحیت و خدا می آید ولی کردارشان نشان می دهد که پندارشان چیز دیگری است یعنی برعکس گفتارشان است. آنها اگر برای روحانیت و معنویت کمترین ارزشی قایل بودند و مقام شامخ عیسی ابن مریم علیه السلام را درک می کردند و می توانستد کمترین بهره ای را از سفارشات و فرمایشات آن حضرت ببرند اولاً نه تنها در ستمها ، حقارت ها و توهینهایی را که تا کنون  به امت آن پیغمبر در فلسطین و لبنان و جاهای دیگر شده است دست نمی داشتند که اگر از طرف افراد دیگری هم می شد تحمل نمی کردند . و ثانیا ً به کسی که بالاترین مقام را برای حضرت عیسی قایل شده و برخلاف   مسیحیان و حتی کشیشهایشان که او را کشته شده و ازبین رفته می پندارند زنده و مقرب درگاه خدا به حساب می آورد چنین ستمها و توهینهایی را روا نمی داشتند .

آری پیغمبر اسلام حضرت عیسی را پیغمبر بزرگ خدا و زنده و مقرب درگاه او و ذخیره ای برای روز قیام همراه حضرت صاحب الزمان می د اند .او برای تمام پیغمبرا ن خدا از آدم و نوح گرفته تا ابراهیم و موسی و عیسی مقام والایی قایل است و کتاب آسمانی اش قرآن شاهدی زنده براین مدعاست  و پیام خود را نیز مکمل پیامهای ایشان می داند .

پس با چه دلیل و منطق و وجدانی یک مسیحی ی مؤمن باید به خود بقبولاند که بتواند به پیغمبری که بالاترین مقام و احترام را برای پیغمبر او قایل شده است توهین کند.

   یک مسیحی ی با ایمان و وجدان هرگز نمی تواند به کسی توهین کند که با مژده ی رحمت بی کران رسالتش را آغاز کرده است و شروع هر اقدامش با بسم الّاه الرحمن الرحیم یعنی توسل به خدای بخشنده ی مهربان می باشد.

به کسی توهین کند که دلسوز تمام انسانهای روی زمین بوده است و شرط برتری را تنها تقوا و انجام اعمال نیکو دانسته است نه نژاد و رنگ و زبان و قومیت و هر ادعای دیگر .

به کسی توهین کند که کودکان را فرشتگان معصومی می دانست که می توانند با تربیت صحیح به انسانهای وارسته ای تبدیل شوند و با آنها بازی می کرد .

 

به کسی توهین کند که در هنگام مرگ تا از خدا ضمانت امتش را نگرفت راحت جان نداد.

به کسی توهین کند که در پیش قدم شدن در سلام کردن به کوچک و بزرگ گوی سبقت را از همگان ربوده بود.

به کسی توهین کند که وقتی در مجلسی می نشست نه از نظر جای نشستن و نه از نظر وضع لباس و نه از طرز نشستن کسی نمی توانست او را از بقیه تشخیص دهد .

به کسی توهین کند که پس از بیماری فرد یهودی که در هنگام  سلامتی روی سرش خاکستر می ریخت به عیادتش می رود و او را مورد تفقد قرار می دهد .

به کسی توهین کند که بالاترین رسالتش را پیاده کردن خلق نیکو دانسته است .

به کسی تو هین کند که تمام سرمایه ی فراوان همسرش را صرف راه خدا و رفع حاجت نیازمندان نمود .

به کسی توهین کند که در اندک مدتی دربین افراد بی سواد و بی فرهنگ و متفرق چنان فرهنگ و وحدتی برقرار نمود که چشم جهانیان را خیره کرد و اگر پس از وی به همان نحو ادامه می یافت دنیا به بهشت تبدیل شده بود و دیگر ابلهانی فاسد مثل توهین کنندگان موجود جایی در جهان نداشتند .

به کسی توهین کند که زن را از قعر ذلت به اوج عزت رساند .  

آری آنها که به چنین انسان با عظمتی توهین کنند نه تنها مسیحی نیستند که کمترین بویی از انسانییت و وجدان و شرف نبرده اند .پس وای بر مسمانان و مسیحیانی که سهل انگارانه از این پدیده شوم بگذرند.                              

آری با توهین به بزرگترین افراداست که پستترین افراد شناخته می شوند . این فرمول طبیعت است که باید اینگونه جوابش پیدا و بین همگان رسوا شود .                             


91/6/27::: 3:46 ع
نظر()
  
  

بنام خدای بزرگ                                   

 

دلایلی جهت مشکوک بودن طرز انتخابات ریاست جمهوری مصر                      

1- با اینکه در زمان انتخابات ریاست جمهوری گروه اخوان المسلمین فرد دیگری غیر از محمد مسری را به عنوان فرد مورد اطمینان انتخاب کرده بود و افراد مشهوری بطور مستقل نیز کاندید شده بودند که هر کدام می توانستند مقداری از آرای مردم را به خود اختصاص دهند که در این مدت نیز علاوه بر تماسهای تلفنی بین مقامات آمریکا و مصر نمایندگانی مرتب از آمریکا به مصر در رفت و آمد بودند ، در دور دوم رهبران ارتشی مصر اولین انتخاب اخوان المسلین و افرادی مثل البراغه ای و رییس اتحادیه عرب و دیگران را کنار زدند و برای اینکه سر و صدای اخوان المسلمین در نیاید دومین انتخاب و در حقیقت نیروی احتیاطی اش را اجازه دادند در انتخابات شرکت کند و باز برای اینکه شور انتخاباتی به وجود بیاورند و مردم و گروه اخوان المسلمین را به تب بگیرند که به مرگ راضی شوند وابسته ترین فرد به رژیم مبارک را اجازه دادند وارد گود انتخاباتی شود تا گروه های مخالف یکدیگر مجبور شوند به جای اینکه وقتشان را صرف اعتراض به رد شدن کاندیداهایشان کنند صرف انتخاب یکی از این دو کاندید کنند.که آن کاندید خوش خیال تاریخ مصرف گذشته هم با تبلیغات پر هزینه خود بیشتر باعث شور انتخاباتی و دلهره دوست و دشمن خود شد.

  2- سخنرانیهای قدرتمندانه ،قلدرمآبانه و پرشور محمد مسری پس از انتخاب شدن در دور دوم نیز حاکی از پشتوانه ی تضمینی اطمینان بخشی بود که علارقم انتظارها هیچ عکس العملی از رهبران ارتش مشاهده نشد .

3- پس از انتخاب شدن اولین مسافرتش به عربستان که عامل دیرینه و اساسی حفظ منافع آمریکا و صهیونیست و مخالف سرسخت گروه مقاومت در منطقه می باشد انجام شد.                               

4- تعویض قدرتمندانه و قاطعانه ی رهبران صد در صد وابسته ارتش به رژیم صهیونیستی ی مبارک در کمتر از 15 روز پس از انتخاب شدن بدون هیچ واکنشی از طرف ایشان و مسافرت وی به تهران  تنها چند روز پس از این عمل بدون دغدغه از به هم خوردن اوضاع جدید مصر و ترس از کودتای ارتش.

  5- در جلسه جنبش عدم تعهد در تهران تندترین سخنرانیها را در مورد دولت سوریه  که سرسختترین دشمن اسراییل و همسایه ی دیوار به دیوار او می باشد ایراد کرد و با این کار آب به آسیاب دشمن صهیونیستی ریخت و باعث تقویت روحی ی تروریستهای مزدور در سوریه شد.

د7- علم کردن کشرهای ترکیه و عربستان که مخالف سرسخت جبهه مقاومت هستند برای مذاکره با سوریه و ایران که مثل روز خیانتشان به جبهه مقاومت روشن است.

7- آزاد نکردن زندانیان سیاسی مصری تا کنون که می توان حدس زد منتظر برنامه یا دستوری از طرف آمریکاست .

8- اعتراض هم به استفاده از حق وتو در موقعیت کنونی که باعث شده چین و روسیه به این وسیله مانع تصویب قطعنامه علیه سوریه شوند می تواند مشکوک باشد.

البته سفر وی به چین هم شاید برای متقاعد کردن رییس جمهور چین جهت منصرف کردن از استفاده از حق وتو بوده است .

اعتراضاتش به رژیم اسراییل هم می تواند برای این باشد که خودش را در دسته انقلابیون جا زده بین کشورهای اسلامی و ملت مصر رد گم کند.چون اگر واقعاً مخالف آمریکا و اسراییل باشد باید در موقعیت فعلی از دولت سوریه حمایت کند نه از عوامل صهیونیستی .

لذا با توجه به مطالب فوق ملت عزیز و انقلابی و خروشان و درعین حال ساده و زود باور مصر که تا کنون نتوانسته است با ریشه کن کردن آثار طاغوتی مبارک و رگ و ریشه های وی انقلاب اصیلی به وجود بیاورد باید هوشیار باشد که رهبران جدید از سادگی و گذشتشان نسبت به مجازات دارو دسته های رژیم سابق سوأ استفاده نکنند .

 رژیم های انقلابی من جمله ایران هم در رابطه شان با دولت فعلی ی مصر کمال احتیاط را بنمایند و فریب شعارهای کوچه بازاری مثل آزادی ی بیت المقدس که دیگر نخ نما شده و به عمل نیاز دارد  را نخورند . زیرا در وضعیت فعلی هر فردی بخواهد مردم به حرفش گوش کنند باید پس از گفتن اعوذ بلّاه من الشیطان الرجیم ،من الاسراییل الغاصب المفسد را نیز بگوید تا مردم به بقیه حرفهایش گوش کنند که این هم از شگردهای نفوذیهای دشمن شده است که مخالف را با شعار منافقانه دوست جلوه دهد.      


  
  

 

مبارزه ی اساسی با بی حجابی                              

1- مبارزه باید آگاهانه ، صادقانه ، قاطعانه و پی گیر باشد.                        

2- مبارزه باید حتی الامکان القایی باشد نه فیزیکی .                              

3- باید در چارچوب ضوابط اخللقی اسلامی باشد.                                 

4- باید با میزان جرم چه در مورد مرد و چه در مورد زن مناسب باشد .       

5- باید ابتدا به صورت تبلیغی و شعاری شروع شود و جهت شروع مبارزه     عملی اتمام حجت شود .

6- اولین مرحله باید در صدا و سیما شروع شود.                                    

7- کارکنان و بخصوص مجریان صدا و سیما باید به حجاب اعتقاد داشته باشند نه اینکه فقظ به خاطر استخدام محجوب شده باشند چون اگر کارشان بالاجبار یا مصلحتی باشد موذیانه سعی می کنند ، سمپاشی های  خود را در لابلای فیلمها و برنامه ها و حتی مصاحبه هایشان بدون توجه دست اندرکاران کنترل انجام بدهند و مردم را ناخوداگاه به طرف اهداف انحرافی جذب کنند . 

 8- مبارزه باید به وسیله نیروهای داوطلب مردمی با عنوان سپاه اخلاق اسلامی انجام شود.

9- کلیه ی دانشگاهها ، ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی و فروشگاهها و مغازه ها باید ملزم به نصب پلاکات منع ورود افراد بی حجاب شوند و در صورت استخدام و پذیرش افرادی با لباس نامناسب چه در مورد مرد و چه در مورد زن مورد باز خواست و تشویق و تنبیه قرا گیرند .                         

10- کلیه ی فیلمها و نمایشها و حتی مصاحبه های صدا و سیما باید به صورت روانشناسانه و موشکافانه ی همه جانبه مورد بررسی قرار گیرد . زیرا دیده شده است که بسیاری از اوقات به عنوان یک فیلم اخلاقی اجتماعی در حقیقت بی بند و باری ترویج داده می شود البته آنهایی که این فیلمهارا به نمایش می گذارند اغلب آگاهانه و  موذیانه است ولی متأسفانه در حد نتیجه بخشی کسی یا متوجه نمی شود یا هم احساس مسؤلیت نمی کند .                                  

11- حفظ حجاب باید به عنوان یک درس در مدارس و دانشگاهها تدریس شود البته محتوامی دروس مدرسه عملی تر و محتوای دروس دانشگاههااصولی تر و روانشناسانه تر باشد.                                                                .     12- در امتحانات استخدامی نیز باید از کتابی که در زمینه های اخلاقی مورد تأیید باشد و من جمله در زمینه ی حجاب امتحان به عمل آید .                  

 

  13- متن پلاکاتهایی که  در ادارات و مؤسسات و فروشگاهها و اماکن عمومی نصب می شود باید حتی المکان پندی نباشد بلکه یا گفته ی بزرگان دین و یا مشاهیر صاحب نام فلسفه و اخلاق باشد و یا جملات عبرت آموز و تعصب برانگیز و همراه با دلیل باشد . مثلاً اگر در مورد حجاب نوشته شود :« جهت اثبات اراده ی قوی و  نمود عفت و شخصیت خویش حجاب را رعایت فرمایید» یا «اگر می خواهید طعمه ی چشمهای ناپاک نباشید حجاب داشته باشید » و یا «حجاب مرزی اطمینان بخش جهت جلوگیری از تجاوز بیگانه است».یا «بی حجابی دلیل بر بی ارادگی و بوالهوسی است » و یا «آیا   ارزش اخلاقی ی کسی که اراده ی حفظ حجابش را دارد با کسی که ندارد یکی است ؟ » و امثالهم . و نیز اثر مطلب اگر روی یک تکه کاغذ مچاله شده ی کثیف نوشته شده باشد  یا روی یک پوستر رنگی ی زیبا فرق می کند.                                    

  - البته اثر بخشی همه ی این موارد بستگی به نحوه عملکرد مجریان دارد

 14- خلاصه یک مبارزه ی اخلاقی اسلامی من جمله مبارزه با بی حجابی باید آگاهانه ، صادقانه ،عادلانه ، روانشناسانه ، مطابق با اصول جامعه شناختی ، قاطعانه ، پی گیر و همراه با تشویق و تنبیه مؤثر و بصورت فراگیر انجام شود تا نتیجه بدهد .                                                                           

                                                         التماس دعا احمد آبی


  
  

بنام خدا                                                                                      درآستانه نشست شانزدهمین جلسه جنبش عدم تعهد در ایران اینجانب پیشنهادات زیر را جهت ارتقای موقعیت بین الملی و اثرگذاری مثبت آن در سطح جهان به صورت کلی و فهرست وار تقدیم می نمایم .                      1- تغییر نام به «سازمان متعهدان مستقل» که زیبنده تر است و کارایی ی معنی دارتری را تداعی می کند. 2- گرفتن میثاق دوباره مبنی بر عدم پایبندی خفت بار به منافع امپریالیست و صهیونیست                          3- انتخاب نماد یا پرچمی  که نمایانگر وظایف حقیقی ی سازمان و یادآور مؤسین آن باشد.                               4- تشکیل نهاد اجرایی ی سیاسی و اقتصادی جهت اتخاذ تصمیمات بین المللی.                                      5- وضع مقررات تحریم و در نهایت اخراج کشورهای پیمان شکن از سازمان و رو کردن پرونده ی آنها برای ملتها. 6- قطع رابطه ی سیاسی یا اخراج کشورهایی که با کمک نظامی در کشورهای دیگر دخالت می کنند مثل عربستان و ترکیه وغیره .                                            7- تلاش جدی در جهت خلع سلاح هسته ای بین المللی.                                    8- ارتقای موقعیت سازمان در حد موازی با سازمان ملل متحد یا الاقل معاونت آن                                              9- تلاش در جهت حذف حق وتو از سازمان ملل متحد و یا اخذ حق وتو جهت سازمان متعهدان مستقل در سازمان ملل متحد.                                                                    10- حق رای هر کشور به نسبت ضریب جمعیت در میانگین تحصیلات.     11- وضع مقررات محکومیت توهین به مقدسات ملی و مذهبی کشورهای    12- تأسیس دبیر خانه دایمی در یکی از کشورهای مهم عضو سازمان یا مثلا در جایی مثل جزیره کیش.                                                     13- ایجاد نهاد بازرسی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی جهت بررسی ماهیانه اعمال کشورهای عضو.                      14- تشکیل صندوق تعاونی جهت کمک به کشورهای فقیر عضو سازمان.                            15- تشکیل تیمهای سیاسی ،اقتصادی ، فرهنگی و بهداشتی از بهترین کارشناسان مربوطه جهت بررسی  راه کسب ارتقا در این موارد.               16- دریافت هزینه ی سازمان از اعضا به نسبت جمعیت هر کشور باشد.                                                  

  17- تشکیل تیم داوری جهت حل اختلاف اعضای سازمان از میان بهترین قضات معرفی شده به وسیله اعضای سازمان.                                     18- کمک اقتصادی و بهداشتی و فرهنگی به کشو رهای عضو سازمان.     19- تشکیل صندوق بیمه ی بلایای طبیعی.                                       20- تشکیل بازار مشترک گردان جهت عرضه کالاهای فرهنگی ، صنعتی ، کشاورزی اعضای سازمان.                                                       21- بررسی پیشنهاد به دبیر کل سازمان ملل متحد جهت انتخاب دبیر کل سازمان متعهدان مستقل به عنوان معاون یا مشاور وی در امور مربوط به مسایل واعضای سازمان.                                                            22- تشویق کشورهای اروپایی بجز انگلستان و فرانسه و آلمان برای پیوستن به سازمان.                                                                           

  23- مورد حمایت همه جانبه از کشورهای عضو که از طرف دیگران مورد حمله نظامی یا سیاسی یا تحریم اقتصادی قرار می گیرند .                       24- مبارزه بی امان سیاسی ، نظامی و فرهنگی با تروریست و کشورهای حامی تروریست.                                                                     

25- تشکیل کمیته های علمی ، فرهنگی و ورزشی جهت تقویت بنیه ی اعضای سازمان و برقرای الپیادهای سالانه ی میان سازمانی .                  26- بزرگداشت سالانه بانیان سازمان هر سال در تاریخ تأسیس سازمان .واعطای جایزه به قهرمانان مبارزات ضد امپریالیستی در سطح جهان.        27- تشکیل سازمان حلال احمر مشترک.

28- ایجاد شبکه ستاسری رسانه ای و خبری. 

29- تشویق اعضای کوچک و همجوار سازمان برای الحاق به یکدیگر و تشکیل کشور واحد برای هماهنگی بیشتر

30- تشکیل کمیته های مشترک بیابان زدایی و گسترش جنگلها و زمینهای حاصلخیز.                                                                             

31- تلاشهای مشترک فضایی و دریایی جهت فرستادن ماهواره ی تحقیقاتی به فضا و کشف معادن و منابع صنعتی و غذایی                               

احمدابی همراه 09155573975        

 

 


91/6/6::: 10:49 ع
نظر()
  
  

 

بنام خدا

با عرض تبریک هفته دولت به رییس جمهور و کلیه اعضای محترم دولت و ملت شریف ایران و عرض خداقوت به رییس جمهور محترم و خستگی ناپذیر و مردمی و اعضای محترم دولت که حقآ در خدمات صادقانه و شبانه روزی ی خود افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران شده اند ، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان امیدوارم خداوند نیز در اتمام پروژه های نیمه تمام توفیق روزافزون نصیبشان فرماید.تا بیشتر ازین ملت ایران سپاسگزارشان باشد و خدمات ایشان به عنوان یادگاری درخشان و مادنی در تاریخ ایران به ثبت برسد.                                                                 احمدابی                     


  
  
   1   2      >