سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزا نباشد آنکه دانشمند نیست، خوشبخت شمرده شود و آنکه مهربان نیست، ستوده به شمارآید . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :25
کل بازدید :49381
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/15
1:28 ص

دلایل خطرناکتر بودن غاصبان مکه از غاصبان فلسطین برای اسلام

1- محترمتر بودن مکه از بیت المقدس 

2-منافقانه تر بودن نقش غاصبان مکه از غاصبان بیت المقدس.                       

  3- دیکتاتوری تر رفتار کردن غاصبان مکه از غاصبان بیت المقدس با ملت خود.

4- یدک کشیدن نام مقدس اسلام برای غاصبان مکه و درنتیجه باعث آبروریزی برای اسلام با جنایتهای خود.                                                                  

 5- رژیم غاصب بیت المقدس فقط وحشیگریهایش مادی و به بهانه سرزمین می باشد ولی رژیم غاصب مکه در هر گوشه جهان جنایاتش را با بهانه مبارزات ایدِیولوژیکی انجام می دهد و در هیچ حدی هم قانع نیست.                              

 6- جنایتهای عوامل رژیم غاصب مکه خیلی بی رحمانه تر از جنایتهای اسراییل یعنی غاصب بت المقدس می باشد.                                                           

 7- جنایتهای رژیم غاصب مکه عوامفریبانه تر است و به همین جهت خیلی از سردمداران فرصت طلب و یا ساده لوح مسلمان را با ادعای خادمی حرمین و با پذیرایی های آنچنانی فریب می دهد و پوششی برای جنایتهای خود درست می کند.

8 – رژیم غاصب مکه با عضویت مؤثر در کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب و اوپک همیشه باعث اختلاف بین اعضا به نفع مادی و معنوی امپریالست و صهیونیس بین الملل می شود که در نتیجه برای حفظ رژیم غاصب بیت المقدس از خود او هم مفید تر می باشد .                                                                  

9-انحصار حکمرانی در مکه در اختیار یک خانواده می باشد و هیچکس دیگر حق دخالت ندارد ولی رژیم غاصب بیت المقدس در انحصار احزابی است که ممکن است از اعضای خانواده های مختلف تشکیل شده باشد .                        

10- جنایتهای رژیم غاصب بیت المقدس اغلب باعث اتحاد مسلمانان می شود ولی جنایتهای رژیم غاصب مکه باعث اختلاف مسلمانان می شود .                       

11- جنایتهای غاصبان بیت المقدس چون معمولاً آشکار و مفتضحانه صورت می گیرد اغلب عکس العمل جهانی درپی دارد. ولی جنایتهای غاصبان مکه که به وسیله عواملش مثل القاعده ویا داعش وغیره انجام می شود چون مخفیانه و مکارنه تر است با اینکه بی رحمانه تر و وحشتناکتر است عکس العملی در پی ندارد.    

لذا با توجه به مطالب فوق و نگاهی مختصر به تاریخچه این رژیم فاسد منافق جنایتکار که با غصب دایمی مکه ادعای سردمداری اسلام را هم دارد خوبست سیاستمداران اسلامی جهت رسوا نمودن و در انزوا قرار دادن و قطع کردن ریشه هایش از کشورهای اسلامی کاری کنند .و با حج عمره های تشویقی باعث تقویتش از نظر مادی و مشروعیتش از نظر معنوی نشوند .