سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماز تقرب هر پرهیزگار است و حج جهاد هر ناتوان ، و براى هر چیز زکاتى است و زکاة تن روزه است ، و جهاد زن بودن شوى را به فرمان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :15
کل بازدید :49317
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/10
8:36 ع

 

 

حاجیان در منا شهید شدند         پیش الله رو سفید شدند

عاشقان حسین در آنجا          کشته ی وارث یزید شدند

وز جنایتگری ی آل سعود       عده ای نیز ناپدید شدند


  
  

بنام خدا

جای بسی تأسف است که در کشتار حاجیان من بعضی از مسولین مثل رییس سازمان حج و زیارت حاضر نیستند جنبه جنایی موضوع را مورد توجه قرار دهند بگیرند و انرا دلیل بر ضعف و یا سو مدیریت و کم تجربگی مسؤلان حج عربستان می دانند  اینان نمی توانند به عمق فاجعه ای که در تاریخ حج کم نظیر است پی ببرند. مثل اینکه بعضی ها هنوز درک نکرده اند با چه رژیمی طرف هستند . فکر می کنند با یک کشور اسلامی طرف هستند که از بد شانسی یا هواس پرتی یا کم تجربگی این اتفلق درآن افتاده و حتی برای جمع و جور کردن اوضاع باید کمکش کرد . آنهایی که رژیم عربستان را یک رژیم ناشی و خام تصور می کنند .خوبست بدانند که این رژیم وارث تجربیات جنایتکارانه ای می باشد که بیش از صد سال قدمت دارد.وسازمان اطلاعاتش به نام استخبارات با سیای آمریکا و موساد اسراییل همکاری دارد که مو لای درزکشف اطلاعاتش نمی رود .                                                                                                           .

با کمی بررسی در پرونده ی سیاه ال سعود و تعمق در زوایای مختلف موضوع کافیست به عمدی بودن این جنایت به وسیله ال سعود پی ببریم .هرچند چنان زیرکانه عمل کرده است که همه دلایل را گور و گم و قضیه را لوث کند که نه تنها افراد کودن و ساده لوح که بعضی افراد سطحی نگر هم نتوانند تشخیص دهند .لذا اینجانب به دلایل زیر اصل را برعمدی بودن جنایت میگذارم که عربستان باید ثابت کند عمدی نبوده نه اینه ما ثابت کنیم عمدی بوده چون دلایل زیر اماره ای بر عمدی بودن است .                                                                                                           .

1- رژیم آل سعود رژیمی است که برمبنای جنایت و کشتار تشکیل شده و تا کنون بر همین مبنا سر پا ایستاده است.                                                                                               .

2-رژیمی است که پیوند نا گسستنی با انگلستان ،آمریکا و اسراییل که دشمن سر سخت اسلام و ایران هستند دارد و انها نیز از هر جنایتی که بتوانند مخصوصاً نسبت به مسلمانان ایرانی دریغ نمی کنند

3- سابقه ی چنین جنایتهای را البته درسطح کمتر از سالهای قبل در پروند شومش دارد

4- مقدمه چینی آن با آزمایش فراهم کردن وسایل سقوط جرثقیل جهت آماده شدن برای جنایتی بزرگتر

5- عبور شاهزاده سعودی با گارد چند صد نفری محافظانش جهت بهانه یافتن برای بستن راه

6-هدایت جمعیت به طرفی که راه پیش و پس نداشته است

7- ریختن سم خفه کننده بین جمعیت

8-دفن کردن عجولانه عده ای از حجاج بدون هماهنگی با مسؤلان موطنشان

9-جمع کردن دوربینهای مداربسته سالهای قبل

10- بودن عده ای از مسؤلان ومبارزان کشورهای ایران و عراق وغیره دربین کشته شده ها

11- نرساندن آب به جمعیت

12-اعلام نکردن تعداد تلفات و عدم تحویل کشته و زنده ی عده ای از آنها به خصوص افرادی مثل آقای رکن آبادی

13- حرکت هلیکوپتر در زمان اتفاق جهت عکسبرداری ومشخص کردن زمان ارتکاب جنایت (باید بدانیم که رژیم آل سعود همانطور که در جنایت یمن ثابت کرده برای کشتن حتی یک دشمن خود حاضر است هزاران بی گناه را نیز بکشد)

14-جمع کردن مرده ها و نیمه جانها با حالتی انتقام جویانه و ریختن آنها در کامیون

15-دیر رساندن آمبولانس در صورتیکه به گفته شاهدان مرکز آمبولانسها در نزدیکی محل واقعه بوده است

16- ممانعت از کمک رسانی بقیه حجاج به مجروحین

17-بیشترین کشتار مربوط به ایران است وچون ایران سرسختترین دشمن آمریکا و اسراییل است و عربستان نیز نزدیکترین دوست آنهاست هدفش انتقام ااز ایران بوده است و حاجیان کشورهای دیگر قربانی این هدف شده اند.

18- اعتراض کمرنگ کشورهای دیگر و مخصوصآ مخالفت رژیم پاکستان با اعلام اسامی کشته های منا دلیل بر انیست که هنوز سرو صدایشان در نیامده عربستان مخفیانه رضایت آنها را که از ایشان ناراحت نبوده جلب کرده است  

با توجه به مطالب فوق احمقانه است که بدون اینکه بدانیم مفقودی هایمان مرده یا زنده اند به عربستان اصرار کنیم مرده آنها  را به ما تحویل دهد و از تفحص در زندانها و بازدشتگاههای عربستان خود داری کنیم .چون رژیم سفاک آل سعود از خدا می خواهد که به جای زنده کشته ی آنهارا به ما تحویل دهد که در ان صورت هر زنده ای را پس از چند روز شکنجه کردن  می کشد و بعد مرده اش را به ما می دهد که در این صورت مقصودش که سر به نیست کردن دشمنان آمریکا و اسراییل بوده است حاصل شده است.وبه ساده لوحی ما پوزخند مستانه ای هم می زند.

در خاتمه باید یاد آوری کنم تا وقتی بدون احساس مسؤلیت عمیق و ساده لوحانه با چنین مسایلی برخورد کنیم و بخواهیم رژیم های ضد اسلامی و ضد انسانی مثل عربستان ، ترکیه و قطر را با نصیحت و یا درازکردن دست دوستی براه بیاوریم باید منظرچنین وقایعی باشیم .


94/8/12::: 6:17 ص
نظر()