سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده، دانشمند نباشد مگر آنکه بر بالاتر ازخود حسد نورزد و فروتر از خود را خوار نشمرد [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :12
کل بازدید :49287
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/9
1:37 ع

ریاست محترم اداره ی ارشاد با عرض سلام اینجانب احمد ابراهیم زاده با توجه به سخنرانی تان در همایش شعر عاشورایی واقع در سالن اجتماعات اداره ارشاد احساس کردم جناب عالی همت گماشته اید در اعتلای فرهنگ این شهرستان اقدامات مؤثری به عمل آورید و من هم چون از قبل طرح هایی جهت پیشرفت امور فرهنگی به ذهنم داشتم فرصت را مناسب دانستم که آنهارا به عرض برسانم و اطمینان دارم اگر جامه عمل بپوشد جایگاه هنر متعهدانه از وضع فعلی ارتقا پیدا کرده باعث امیدواری و تلاش بیشترهنرمندان متعهد و خلاق در عرصه های مختلف می گردد و اجر دنیایی و آخرتی آن نصیب با نیانش می شود .                                                                            

1- تشریف فرمایی شخصاً و یا نماینده ای از شما در هر هفته در جلسه شعر، جهت آشنایی با وضع پیشرفت امور فرهنگی و آشنایی با نقاط قوت و ضعف آن.                                                                                       

2- علاوه بر برقرای انجمن شعر ، برقراری انجمن داستان و نیز انجمن موسیقی یک روز در هفته با دعوت نوازندگان و خوانندگان متخصص و متعهد                                                                                            

3- پذیرایی مختصر حتی اگر شده یک فنجان چایی با بیسکویت که باعث رفع خستگی و نشاط شود.                    

4- نظارت در این که در جلسات شعر و داستان موضوعات خارج از ادب و یا متضاد با اعتقادات مذهبی و مایه تمسخر اسلام وانقلاب ارایه نگردد.                                                                                                 

5- در انجمن هفتگی موسیقی نیز مواظبت شود با اجرای برنامه های بی محتوا و یا محتواهای شیطانی و هوس گرایانه به بساط لهو و لعب تبدیل نگردد. و صرفاً موضوعات اخلاقی و عرفانی و در رابطه با عدالت گستری و ظلم ستیزی و شعایر مذهبی مطرح گردد.                                                                                                            .     

  6- تشکیل گروه موسیقی عرفانی و اخلاقی و انقلابی با کمک خوانندگان و نوازندگان شهرهای استان .      

7- به مسابقه گذاشتن موضوعات اخلاقی و مذهبی و انقلابی ماهانه بین خلاقان آثار هنری .                               

8- انتشار هفته نامه هنری  که در آن هم در مورد تعریف هنر و اقسام آن و خصوصیات یک هنرمند متعهد و هم  گزارشهای  برگزاری انجمنهای هنری و مطالب مطرح شده در آن متذکر گردد.                                                 9- ایجاد سایتی جهت معرفی  ی آثار هنری .                                                                                   10- سعی در گنجاندن برنامه هایی مثل کوه پیمایی ، بازدید از آثار هنری موزه های شهر ، بازدید از بیمارستانهای نگهداری یعقب افتاددگان ذهنی یا خانه سالمندان و غیره.                                                                                    

با تشکر احمد ابراهیم زاده «آبی»