سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :14
کل بازدید :49403
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/16
10:16 ص

بنام خدای بزرگ                                   

 

دلایلی جهت مشکوک بودن طرز انتخابات ریاست جمهوری مصر                      

1- با اینکه در زمان انتخابات ریاست جمهوری گروه اخوان المسلمین فرد دیگری غیر از محمد مسری را به عنوان فرد مورد اطمینان انتخاب کرده بود و افراد مشهوری بطور مستقل نیز کاندید شده بودند که هر کدام می توانستند مقداری از آرای مردم را به خود اختصاص دهند که در این مدت نیز علاوه بر تماسهای تلفنی بین مقامات آمریکا و مصر نمایندگانی مرتب از آمریکا به مصر در رفت و آمد بودند ، در دور دوم رهبران ارتشی مصر اولین انتخاب اخوان المسلین و افرادی مثل البراغه ای و رییس اتحادیه عرب و دیگران را کنار زدند و برای اینکه سر و صدای اخوان المسلمین در نیاید دومین انتخاب و در حقیقت نیروی احتیاطی اش را اجازه دادند در انتخابات شرکت کند و باز برای اینکه شور انتخاباتی به وجود بیاورند و مردم و گروه اخوان المسلمین را به تب بگیرند که به مرگ راضی شوند وابسته ترین فرد به رژیم مبارک را اجازه دادند وارد گود انتخاباتی شود تا گروه های مخالف یکدیگر مجبور شوند به جای اینکه وقتشان را صرف اعتراض به رد شدن کاندیداهایشان کنند صرف انتخاب یکی از این دو کاندید کنند.که آن کاندید خوش خیال تاریخ مصرف گذشته هم با تبلیغات پر هزینه خود بیشتر باعث شور انتخاباتی و دلهره دوست و دشمن خود شد.

  2- سخنرانیهای قدرتمندانه ،قلدرمآبانه و پرشور محمد مسری پس از انتخاب شدن در دور دوم نیز حاکی از پشتوانه ی تضمینی اطمینان بخشی بود که علارقم انتظارها هیچ عکس العملی از رهبران ارتش مشاهده نشد .

3- پس از انتخاب شدن اولین مسافرتش به عربستان که عامل دیرینه و اساسی حفظ منافع آمریکا و صهیونیست و مخالف سرسخت گروه مقاومت در منطقه می باشد انجام شد.                               

4- تعویض قدرتمندانه و قاطعانه ی رهبران صد در صد وابسته ارتش به رژیم صهیونیستی ی مبارک در کمتر از 15 روز پس از انتخاب شدن بدون هیچ واکنشی از طرف ایشان و مسافرت وی به تهران  تنها چند روز پس از این عمل بدون دغدغه از به هم خوردن اوضاع جدید مصر و ترس از کودتای ارتش.

  5- در جلسه جنبش عدم تعهد در تهران تندترین سخنرانیها را در مورد دولت سوریه  که سرسختترین دشمن اسراییل و همسایه ی دیوار به دیوار او می باشد ایراد کرد و با این کار آب به آسیاب دشمن صهیونیستی ریخت و باعث تقویت روحی ی تروریستهای مزدور در سوریه شد.

د7- علم کردن کشرهای ترکیه و عربستان که مخالف سرسخت جبهه مقاومت هستند برای مذاکره با سوریه و ایران که مثل روز خیانتشان به جبهه مقاومت روشن است.

7- آزاد نکردن زندانیان سیاسی مصری تا کنون که می توان حدس زد منتظر برنامه یا دستوری از طرف آمریکاست .

8- اعتراض هم به استفاده از حق وتو در موقعیت کنونی که باعث شده چین و روسیه به این وسیله مانع تصویب قطعنامه علیه سوریه شوند می تواند مشکوک باشد.

البته سفر وی به چین هم شاید برای متقاعد کردن رییس جمهور چین جهت منصرف کردن از استفاده از حق وتو بوده است .

اعتراضاتش به رژیم اسراییل هم می تواند برای این باشد که خودش را در دسته انقلابیون جا زده بین کشورهای اسلامی و ملت مصر رد گم کند.چون اگر واقعاً مخالف آمریکا و اسراییل باشد باید در موقعیت فعلی از دولت سوریه حمایت کند نه از عوامل صهیونیستی .

لذا با توجه به مطالب فوق ملت عزیز و انقلابی و خروشان و درعین حال ساده و زود باور مصر که تا کنون نتوانسته است با ریشه کن کردن آثار طاغوتی مبارک و رگ و ریشه های وی انقلاب اصیلی به وجود بیاورد باید هوشیار باشد که رهبران جدید از سادگی و گذشتشان نسبت به مجازات دارو دسته های رژیم سابق سوأ استفاده نکنند .

 رژیم های انقلابی من جمله ایران هم در رابطه شان با دولت فعلی ی مصر کمال احتیاط را بنمایند و فریب شعارهای کوچه بازاری مثل آزادی ی بیت المقدس که دیگر نخ نما شده و به عمل نیاز دارد  را نخورند . زیرا در وضعیت فعلی هر فردی بخواهد مردم به حرفش گوش کنند باید پس از گفتن اعوذ بلّاه من الشیطان الرجیم ،من الاسراییل الغاصب المفسد را نیز بگوید تا مردم به بقیه حرفهایش گوش کنند که این هم از شگردهای نفوذیهای دشمن شده است که مخالف را با شعار منافقانه دوست جلوه دهد.