سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :7
کل بازدید :49255
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/7
12:33 ص

 بنام خدا

     چندی است که صدا وسیما تمایل شدید به پخش ترانه های ناسیونالیستی ایران مدارانه و میهن پرستانه پیدا کرده است و سعی می کند افتخار ایرانی بودن را به رخ جهانیان بکشد .که به حساب خودش با این خیال خام می خواهد هم باعث وحدت جامعه ایرانی شود.و هم باعث شود دشمن از این رجز خوانی ها وحشت کند و کار به کار ایران نداشته باشد، یا فشارهای همه جانبه اش راکم کند .                                                                                      

البته امکان دارد عده ای از افرادی را که با مذهب رابطه ی چندان خوشی ندارند و تنها مهر وطن آنهم در حد کلمات و ادعاهای تو خالی دلشان را خوش میکند ، قدری جذب کند ، ولی هر گز در آنها موجی را بوجود نمی آورد که بخواهند آگاهانه با شناسایی دوست از دشمن صادقانه از جان و دل به وطنشان خدمت کنند . جون چیزی که از همه بیشتر باعث صداقت در خدمت می شود ، ایمان به خدا و انجام کار برای اوست که خود شاهد صداقت انسان در کارش می باشد . ولی کسی که با عشق وطن بخواهد کاری کند ، به محض اینکه به مشکلی برخورد کند و یا متوجه شود یک هم وطنش به جای خدمت خیانت می کند و همه جا هم کارش پیش می رود . او هم دلسرد می شود و پس ازمدتی یا کنار می کشد و یا همدست او می شود. ولی کسی که به خاطر خدا و بر مبنای اعتقادات اسلامی فعالیت می کند ،هیچ موقع از پا در نمی آید .چون خدارا حاضر و ناضر کارش می داند و میداند اگر هم در راه خدمتش شهید شود ، خدا اجر کارش را در سرای باقی به او میدهد .ولی اجر شهید راه وطن عاری از اعتقاد به خدارا که می خواهد بدهد؟                                                

. متأسفم از اینکه گویا جامعه شناس و روانشناس متعهدی در این رسانه ملی پیدا نمی شود که با تحلیلی درست زوایای مخرب این کار را شناسایی و به صدا و سیما گوشزد نماید . شاید هم مهره های مشکوک طاغوتی و شناسایی نشده ای هستند که آثار آن را می دانند و عمداً این کار را میکنند و از مسؤلان خوش خیال جایزه هم می گیرند .                                                                  

آری بعضی از به اصطلاح هنرمندانی که عشق وطن چنان به غلیانشان درآورده و به صحنه شان کشیده که دیگر حتی از خدا و پیغمبر و اسلام و شعار امام و شهدا هم فرامش کرده اند. در صدا و سیما می آیند و پسرخاله وار با بعضی مجریان سطحی نگر چایی می خورند و گپی هم می زنند و ترانه ای بوالهوسانه هم به عشق وطن اجرا میکنند و به حساب خودشان با این کار پر طرفدار حق وطن را از گردنشان ادا می کنند . همانطور که در فتنه 88 سران مشکوک الحال شعار « نه فلسطین نه لبنان ، جانم فدای ایران » را به خوراک بعضی ها داده بودند و می خواستند به خاطر احساس مسؤلیت در دورانی بحرانی که خودشان و نفوذی هایشان در اجتماع و ارگانهای مختلف به وجود آورده بودند ، دین وطن را از گردنشان ادا کنند و به قول خودشان فقط به فقط به همین خاطر به میدان آمده بودند والبته شاید هم آنقدر شم سیاسی شان کم بوده که نمی دانسته اند دارند با ساز دشمن می رقصند و آبروی خود را به آسیاب پرکار وی می ریزند . من که از دل ایشان خبر ندارم خدا این را بهتر می داند که البته به احتمال ضعیف اگر چنین بوده به جای نخبه باید در مورد ایشان  عنوان خنگ و ساده لوح را بکار برد .                                                

چون اگر کسی بخواهد واقعاً به این مملکت خدمتی بکند ، باید بدون دل خوش کردن به دشمن با همانگی افراد دلسوز ، صادق و متعهد به اسلام و خدت صادقانه به مردم در رفع نواقص براید و باعث تقویت یک نظام اسلامی عادلانه و مردمی گردد ، نه اینکه باعث تضعیف آن و تقویت دشمن و دلخوشی مزدوران وابسته اش شود که کاه و جو خوران ،پس استعمال غلیان و صرف باده ای مغز پوک کن ،پشت تریبونهای تبلیغاتی غربی های زالو صفت و غارتگر ،عربده کشان و گاه وزوز کنان برای کمبود آزادی ی ملت ایران شعار می دهند و روی تشک نرم و زیر لحاف گرم ندای انقلاب سرمی دهند که بیایند تخت و تاج از دست رفته شان را پس بگیرند . آری آنها حاضرند مملکتی را به هم بریزند ولی خودشان در زندگی قدرت تحمل کوچکتریت نارسایی را ندارند و حتی از خوشگذرانی هایشان هم حاضر نیستند به خاطر خدمت به دین و میهنشان کم کنند .                                                                             

آری این هنر دوستان خام ولی صادق و پرشور (نه هنرمندان ) هم با اجرای بعضی ترانه ها ی تفرقه افکنانه اسلامی چون باعث انزوا و تضعیف اسلام در ایران و نیز باعث انزوا و تضغیف ایران در بین کشورهای اسلامی و جهان می شوند و در واقع با ریختن آب به آسیاب دشمن جانی ، مکار و همیشه در کمین به ریش شهدا که به خاطر خدا و جهت تحقق اسلام در سرتاسر جهان مردانه و صادقانه پا به میدان گذاشته اند  می خندند و به وحدت اسلامی ضربه های جبران ناپذیر می زنند و شعار اول انقلاب را که وحدت امت اسلامی و حمایت از مستضعفان و برقراری عدالت فراگیر جهانی بود ، زیر سؤال می       

برند .آنها نمی دانند که دشمن منتظر چنین برنامه ها و شعارهایی است تا با پخش  

آنها ایران را به اتهام نژادپرستی هم  در بین کشورهای اسلامی و هم در عرصه ی جهانی منزوی کند و باعث دلسردی انقلابیونی شود که در سطح جهان به انقلاب ایران دل خوش کرده اند و آن را یک انقلاب جهانی ورای تعصبات نژادی و زبانی و قومی می دانند.              والسلام با نامه ای نا تمام.                                                   

 


91/11/14::: 9:40 ع
نظر()