سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند، بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :3
کل بازدید :49229
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/1
7:40 ع

بنام خدا

هرچند می دانم مطالب من به گوش مسؤلان خودبرتربین نمی رسد اگرهم برسد گوششان بدهکار نیست ولی به عنوان وظیفه اسلامی و انسانی مجبورم بعد از مدتی سکوت و تحمل بعض کج اندیشی های سیاسی و فرهنگی باز با جوش و خروش مطالبی را بیان کنم :

مایه ی تأسف است که برای بعضی ارزش ورزش چنان ارتقا پیدا کرده که هر موضوع اعتقادی و حیثیتی را تحت الشعاع خود قرارداده وغیرت دینی و ملی را درمعرض احساسات متعصبانه واهی پایمال نموده است. که نمونه آن اصرار بازی فوتبال با عربستان داعش ساز و تروریست پرور می باشد .نه تنها اثرجنایتهای تروریستی آل سعود در داخل ایران و سفارتهای ایران در خارج به کسی از مسؤلان برنخورد. نه سفیری احضار مؤثری شد و نه شکایتی به دادگاهای بین الملی و داخلی گردید . بلکه باعث پرروتر شدن آل سعود شد که حتی بسیاری از حجاج بیگناههمان را هم با لب تشنه شهید کرد وحتی زمانی که بسیاری از حجاج مثل شهید رکن آبادی در شکنجه گاههای عربستان بسر می بردند مسؤلان کج اندیش حج ایران در سردخانه های عربستان دنبالشان می گشتند که رژیم سفاک عربستان این تقاضا را از خدا خواسته با خیال راحت و قساوت تمام آنهارا کشته در سردخانه تحویلمان دادند.که در عوض باعث تشکر بعضی از مسؤلان که این امر را حاکی از ترس و یا کنار آمدن عربستان تلقی می کردند هم شدند. همین ساده لوحیها کار را به جایی رساند که روز بروز عربستان جریتر و طلبکار تر به صحنه آمد و تا آن اتفاق برای سفارتش در ایران پیش آمد آسمان را به زمین آورد و با اتهام به ایران به عنوان شاکی بین المللی شناخته شد .

اگر ما در اولین جنایت تروریستی عربستان اقدام مؤثری می کردیم و حداقل آنرا درصحنه بین المللی مطرح می نمودیم و اخطار مؤثری میدادیم و همانطور که بعضی غیرتمندان از مسابقه با ورزشکاران اسراییل خود داری میکنند مسؤلان ورزش ایران بازی با عربستان را به اتهام جنایت علیه بشریت تحریم می کردند ارزشش هزاران بار بیشتر از این بود که تن به ننگ بازی با عربستان بدهیم و خونهایی را که در ایران و تمام کشورهای اسلامی به وسیله عمال وی ریخته می شود نادیده بگیریم. درست یادم هست در همان روزهای که عربستان تازه به یمن حلمه کرده بود نیز بازی لنگ نشد و باخت هم نصیب ایران گردید که باعث شد این دشمن اسلام و انسانیت با کشتار در یمن و شکست تیم فوتبال ایران خوشحالی مضاعفی پیدا کنند .

اکنون هم به جای اینکه ننگمان کند با تیم چنین کشور خاین و جنایتکاری که مایه ننگ بشریت است رو برو شویم ، التماس کنان می خواهیم دعوت با سلام و صلواتمان را هم به پذیرد و جهت اجرای مسابقه به ایران قدم رنجه نماید . وای براین غیرت

مایه ی ننگ بود با عربستان بازی        با بشر جنگ بود با عربستان بازی    


94/12/27::: 5:41 ص
نظر()